Wednesday, March 26, 2014

Teknik Untuk Seks Lelaki Tahan Lebih Lama | Libido Gel

 Teknik Untuk Seks Lelaki Tahan Lebih Lama | Libido Gel



Pengalaman ini di alami oleh saya sendiri.. saya mengalami masalah pancutan pra matang. Pada mulanya saya fikirkan ini perkara biasa bagi pasangan pengantin yang baru berkahwin.. Malam pertama saya sangat suram.. Saya tidak dapat memberikan yang terbaik pada isteri sewaktu malam pertama. Tak sampai 2 minit berdayung saya telah terpancut. Isteri hanya tersenyum kerana berangapan itu perkara biasa.

Usia perkahwinan saya hampir 10 tahun.. Saya masih mengalami pancutan pra matang. Isteri pun telah mula mengeluh. Saya berasa bimbang dengan keadaan isteri saya yang tak pernah rasa kenikmatan seks sepanjang kami berkahwin. Telah pelbagai rawatan saya lakukan tetapi masih juga tidak berkesan. Suatu malam isteri saya menangis kerana rasa tidak puas hati dengan keadaan saya. Sudah 10 tahun, saya masih tidak dapat puaskannya dalam perhubungan seks kami.

Saya semakin kebimbangan. Risau kalau isteri saya terlintas untuk mencari kepuasan dengan orang lain. Saya berusaha untuk mengubah kelemahan saya sehinggalah kawan saya memperkenalkan kepada saya dengan seorang lelaki yang menjual produk kebatinan lelaki.

Orang itu sangat baik. Dia bagi saya secara percuma untuk cuba dulu produknya yang di gelar Libido gel. Katanya libido gel ini mengandungi kandungan herba yang sangat hebat untuk merawat masalah pancutan pra matang. Cara guna pun sangat senang. Hanya sapu pada keselurahan zakar, biarkan 10 minit kemudian bilas dengan air bersih.

Pada kali pertama guna, saya tidak dapat merasakan perubahan. Tetapi bila guna kali kedua, saya dapat rasakan perubahan yang mendadak.. Saya dapat bertahan dalam 10 minit.. sangat menakjubkan.. sekarang saya mampu bertahan paling kurang 15 minit.

Buat kali pertama dalam kehidupan kami, isteri saya klimak 5 kali dan saya 2 kali setelah menggunakan libido gel. Saya rasa bersyukur kerana impian saya untuk memberikan kepuasan seks kepada isteri akhirnya berhasil.

Memang harga libido gel mahal tetapi sangat berbaloi. Saya sengat berpuas hati denga hasilnya. Terima kasih Encik Aliff.. Encik aliff nila agen libido gel yang membantu saya menyelesaikan masalah saya. Alhamdulillah..

Testimoni hebat pengguna Libido gel.

Sekian Teknik Untuk Seks Lelaki Tahan Lebih Lama | Libido Gel..

Ingin Dapatkan Libido gel??

Harga RM79..

Buat Bayaran Ke Akaun Mohd Aliff Bin Abdullah,

MAYBANK :155015213033

CIMBCLICKS :05060150404525



SIMPAN RESIT & SEGALA BUKTI untuk semakan dan hantarkan kepada kami maklumat berikut dengan lengkap ke 017-2685357.

(CARA SMS)
LBG,NAMA ANDA,ALAMAT ANDA,JUMLAH BAYARAN,MASA BAYARAN,TARIKH BAYARAN

(CONTOH SMS)
LBG SAMAD BIN ANUAR NO.30 JLN LINTANG, 70450 SEREMBAN N9 RM79 16:45 15.01.09

* Perhatian - LBG adalah kod produk untuk LIBIDO GEL


KERAHSIAAN
Kerahsiaan anda adalah amat penting. Kami tidak menjual, menyewa atau mendagangkan nama dan semua butir peribadi anda kepada sesiapa.

BUNGKUSAN PESANAN
Pesanan dihantar dalam bungkusan kosong.  Tiada sebarang tanda pada bungkusan yang dapat menunjukkan kandungannya.

PENGHANTARAN
Segala pesanan DI PROSES SERTA MERTA. Pesanan dan bayaran dibuat diantara 12.00am hingga 4.30pm, akan DIHANTAR PADA HARI YANG SAMA. Jika pesanan dan bayaran dibuat antara 4.30pm hingga 11.59pm, LIBIDO GEL akan dihantar keesokan harinya.

Pesanan dihantar menggunakan POS LAJU dan anda akan menerima pesanan dalam masa 2-3 hari sahaja.  Anda boleh jejaki pesanan anda dengan TRACKING NUMBER Pos Laju serta masa & tarikh pesanan dihantar.

Sunday, February 16, 2014

Teknik Hebat Berkesan Seks Nikmat Malam Pertama

Teknik Hebat Berkesan Seks Nikmat Malam Pertama





Tips ini sangat sesuai digunakan pada malam pertama. Pada malam pertama, lebih-lebih lagi untuk melakukan persetubuhan dengan pasangan isteri yang masih dara merupakan suatu cabaran yang terpaksa ditempuh dengan sabar oleh pasangan pengantin.

Persetubuhan yang dimaksudkan untuk memecah dara perlu dilakukan dengan lemah lembut dan bertimbangrasa. Ini akan menolong meminimakan rasa kesakitan isteri sewaktu dara terkoyak menerusi tusukan pertama.

Malam pertama memberi banyak cabaran kepada pasangan lelaki dan wanita, terutama yang suci. Jika pasangan wanita menyimpan kesuciannya selama ini, sudah tentu malam pertama memberi makna besar kepadanya. Ini kerana dia dapat memberi anugerah yang sungguh bernilai kepada lelaki dicintainya.

Seseorang wanita perlu tahu dia tidak harus berasa takut atau ‘seriau’ hingga peristiwa pada malam pertama menghadirkan tekanan kepadanya dan pasangan. Dia perlu melayani pasangan dengan membalas sentuhan dan belaian yang pasangannya lakukan, supaya sentuhan malam pertama lancar.

Wanita juga perlu bersabar jika pasangan tidak melakukan sentuhan pertama malam itu kerana mungkin belum dapat sesuaikan diri dengan persekitaran atau letih untuk memberi tumpuan kepada hubungan seks.

Apabila keadaan mengizinkan, hubungan keintiman seksual akan dilakukan dan sentuhan malam pertama berlaku. Si dara perlu tahu memainkan fungsinya apabila pasangan mendekati dan mula menyentuh tubuhnya.

Cara yang disarankan oleh orang Melayu ialah, suami duduk bersila setelah melakukan istimta’ yang secukupnya. Isteri didudukkan menghadap suami dalam keadaan mencangkung dan farajnya berada di atas zakar.Di sepanjang posisi ini dilakukan suami tidak memainkan peranan yang aktif, tetapi hanya mencumbu dan membelai isteri bagi meningkatkan kenikmatannya.

Zakar dihalakan ke arah lubang faraj, kemudian isteri akan memasukkan zakar ke dalam liang farajnya dengan memandukannya dengan tangannya dan kemudian menekan farajnya ke arah kepala zakar dan memasukkan zakar sedikit demi sedikit.

Isteri akan berada di dalam keadaan nikmat dan sakit yang meningkat dan menurun semasa proses memecah dara. Isteri akan membuat pilihan, dia akan menekankan farajnya agar zakar masuk lebih dalam apabila nikmat yang dirasainya lebih hebat dari kesakitan. Isteri akan berhenti sejauh mana dia merasa kesakitan lebih hebat dari kenikmatan. Bila kenikmatan meningkat kembali, dia akan menyambung kerjanya itu, agar zakar dapat masuk lebih dalam. Dengan cara ini akhirnya dara terkoyak, dan kemudian persetubuhan akan diteruskan dalam posisi yang lain atau dihentikan lalu dilakukan pada masa yang lain.

Kenikmatan pada isteri masa memecah dara itu dapat ditingkatkan dengan cumbuan dan rangsangan dari suami ke arah buah dada, pinggang, tengkuk, leher, mulut dan telinga isteri. Dalam ertikata lain, suami perlulah melakukan cumbuan yang berterusan agar isteri itu lupakan dirinya dan kesakitan. Menghisap lidah isteri adalah amat baik dilakukan pada ketika itu.

Dia boleh membantu pasangannya bersedia dan menyentuh pasangannya mengikut keselesaan pasangan supaya perasaan syahwat pasangan membara. Wanita perlu berhati-hati apabila menyentuh anggota sulit pasangan ketika itu kerana mungkin mengakibatkan pasangannya hilang kawalan syahwat dan klimaks awal. Jika ini berlaku, jangan terperanjat!

Jika sentuhan dan geselan anggota sulit terasa kesat untuk permulaan, geselan boleh dilakukan secara lembut serentak dengan sentuhan tubuh badan supaya rangsangan berlaku dan mukosa faraj menjadi lebih lembap.

Bagaimanapun, jika masih kesat, tidak salah untuk pasangan berkenaan menggunakan jeli untuk memudahkan lagi kemasukan zakar.

Masalah boleh berlaku apabila teruna tertekan atau cemas kerana memikirkan tanggungjawab yang hendak dilakukannya, iaitu hubungan penetratif.

Jika berasa seriau, dia akan hilang perasaan rangsangan dan ereksi yang ‘membina’ itu akan terus kendur dan hilang kekerasan. Dia akan gagal melakukan penembusan faraj yang biasa dikaitkan dengan malam pertama kepada pasangannya.

Keadaan ini dikenali sebagai ‘mati pucuk malam pertama’. Perkara sama boleh berlaku kepada pasangan wanita. Jika pengantin wanita berasa seriau, dia tidak akan dapat mengawal pembukaan faraj. Ketika pasangan ingin menyalurkan ereksi, farajnya akan mencengkam tanpa kawalannya. Keadaan ini dikenali sebagai ‘vaginismus’ atau cengkaman faraj tanpa kawalan.


Senario dijelaskan tadi jarang berlaku apabila pasangan peka mengenai ‘malam pertama’ dan bersama-sama membuat persediaan dengan mendapat maklumat mengenai fungsi yang mereka berdua perlu ambil ketika menyelenggarakan adegan malam pertama. Sangat nikmat, jika suami isteri melakukan french kiss ketika proses tusukan zakar ke dalam faraj.

Wednesday, December 12, 2012

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Anda mengalami masalah cepat pancut ketika melakukan seks dengan isteri??
Tahukah anda, Masalah pancutan pra matang ini akan menyebabkan isteri anda berasa jemu untuk melakukan hubungan seks dengan anda.. Ini kerana, kepuasan seks adalah satu perkara yang sangat penting bagi setiap kaum wanita apabila berada di atas ranjang..

Inilah juga salah satu punca yang menyebabkan isteri-isteri mencari kepuasan mereka sendiri tidak kira dengan apa cara sekali pun.. Ade juga sesetengah isteri sangup melakukan hubungan seks dengan lelaki bangladesh kerana mereka lebih kuat berbanding suami sendiri..

Haruskah perkara ini dibiarkan??

Satu jalan penyelesaian.. Ubat dan rawat diri anda sekarang.. Dapatkan LIBIDO GEL hari ini..

Libido gel adalah gabungan herba yang baik dan berkesan untuk merawat masalah saraf zakar lelaki yang lemah dan cepat pancut.. Sapukan libido gel pada zakar anda, biarkan 10 minit dan bilas dengan air yang bersih..

Setelah itu, barulah anda bersama dengan isteri. anda akan dapat rasai kelainan yang ketara pada zakar anda. Zakar anda akan menjadi lebih tegang, besar, kuat dan tahan lama..

Jadi, jangan tunggu lagi.. Dapatkan Libido hari ini juga.. Rawat diri anda sekarang..

Harga Libido gel RM79.. percuma kos penghantaran guna pos laju..

Cara membuat tempahan:

1. Buat bayaran RM79 ke akaun Maybank atau CIMB Bank, akuan atas nama MOHD ALIFF ABDULLAH..

    Acc Maybank: 155015213033
    Acc CIMB: 05060150404525

2. Smskan Maklumat yang di perlukan ke 0172685357:

Produk(LBG), Nama, Alamat, Jumlah Bayaran, Nama Bank, Tarikh Bayaran, Waktu Bayaran
Makluamt Lanjut:
Hubungi 0172685357(Aliff)
website: http://kuasalelaki.com/libidogel/


Sunday, September 30, 2012

Video Aksi Pengantin Malam Pertama

Video Aksi Pengantin Malam Pertama


Lawak Cerita Seks Malam Pertama Isteri Pelacur

Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang sahabatnya, Mohd. Jamil.

“Wah, gila juga! Ternyata memang benar,” ujar Amat. “Kebiasaan yang sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin.”

“Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?” si Mohd. Jamil ingin tahu.

“Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan perempuan?.”

“Ha””ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas berkahwin?”

“Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam.”

“Ye ke? Apa yang kau dah buat?”

“Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku.”

“Wah, gila kau??!” Mohd. Jamil terperanjat.

“Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana..” jawab Amat dengan muka mencuka.

“Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?”

“Itulah masalahnya,” Amat menjawab. “Dalam keadaan separuh sedar dia menjawab, ””Terima Kasih Bang, datang lagi ya””…!”

Moral cerita ;-) Lelaki baik hanya untuk perempuan baik. Begitu juga sebaliknya. So jadilah seorang lelaki or perempuan yang baik, kalau nak jodoh yang baik.
Jeng Jeng Jeng..

Tuesday, September 4, 2012

Cerita Seks Malam Pertama Bercinta Lepas Kawin



Cerita Seks Malam Pertama Bercinta Lepas Kawin

Kisah ini adalah kisah aku dan suamiku semasa pengalaman malam pertamaku. Malam selepas acara potong kek aku berkemas-kemas untuk naik kebilik untuk tidur. Sebelum tidur suamiku memberikan hadiah kahwin kepadaku dan menyuruh aku membukanya. Terkejut aku melihat baju tidur yang sangat jarang dan cantik.

Nak dijadikan cerita aku dan suamiku ada hubungan saudara jadi kami masih segan silu lagi. Suamiku memintaku memakai pakaian tadi, aku kata aku segan dia kata buat apa nak segan kitakan dAh kahwin. Aku menurut apabila dia mula menanggalkn baju kurungku. Tak sempat aku nak pakai baju tidur tadi dia terus dukung aku letak atas katil. Aku kata tutup la lampu aku segan, dia kata kalau tutup lampu nanti tak nampak aku punya cipap.

Lepas tu adegan pun bermula, dada aku berdebar2 gila, segan semua ada, dah la tu dalam terang plak tu. Mula2 dia cakap lucah sikit pas tu dia cium mulut aku main lidah sampai aku dah tak segan. Dengan rakus dia bukak bra ngan suar dalam aku masa tu aku dah rasa hampir terbang kelangit bila dia jilat puting aku. Emmmm mmg sdappp.. Dia ramas tetek aku sampai aku lelah aauwww...auuuwww...auuuwwww auchhh... pas tu dia jilat satu badan aku sampai tegak bulu roma tapi ni yang aku tak boleh lupa sebab aku tak sangka yang dia akan jilat cipap aku.

Mula-mula dia gesek tapak tangan dia pas tu dia suruh aku kangkang lebar-lebar dia selak bibir cipap aku pas tu dia sentuh satu benda yg buat aku tak ingat dunia. Dia kata ni Abang nak bagitau inilah g-spot zyna. Kat sinilah datang sedap dan lazat. Pas tu dia kata lagi ni abang nak jilat bagi zyna berahi betul-betul. Masa dia jilat aku pegang besi katil dan aku tak tau nak kangkang lebar mana lagi sebab sedap sangat. Dia jilat sambil tangan dia main puting aku, keluarga aku memang jenis tetek besar2 pas tu puting timbul, lagi la sedap dia nyonyot.

Pas tu dia main kat cipap aku adalah 20 minit, pas tu dia baring dia suhruh aku cangkung atas muka dia. Dia nak tengok cipap aku sebab dia kata nilah 1st time dia tengok live. Dia kata air aku bAnyak meleleh kAt tepi bibir cipap aku dia kata abang nak jilat lagi. Abang nak kulum kelentit zyna pas ni baru abang ajar zyna main betul-betul. Aku plak rasa syok pas tu dah puas menjilat dia suruh aku baring pas tu dia kangkang kaki aku luas-luas pas tu dia naikkan sikit.

Dia kata kaki kena bukak sebab nanti batang susah nak masuk lebih2 lagi anak dara macam aku. Pas tu dia tunjuk batang dia, dia kata nilah batang lelaki masa ghairah dia suruh aku pegang pas tu cium aku pelik dan teragak2 dia kata nilah yg selalu suami minta pada isteri setiap kali sebelum main. Dia ajar aku keluarkan lidah jilat batang kulum lama jugak. Lepas tu dia kata ok abang nak mula ni, zyna tenang tau, tak de apa2 pun sedap je. Lepas tu dia letak batang dia kat atas cipap aku dia gesek-gesek mula pelan pas tu laju sampai aku sesak nafas.

Lepas tu aku degar dia kata " Nape yangg...sedap sangat ke batang abang ni...? bulu cipap ayang ni haluslah..kelentit ayang pun merah.." Aku diam lepas tu dia kata lagi "abang masukkan ye..." Aku terasa batang abang dah masuk 1/2 pas tu abang naik atas aku bagi rapat pas tu abang suruh aku pegang tiang katil, dia kata kalau sedap merengek kuat-kuat ckp argh...argh kat telinga dia. Lepas tu sambil dia tekan batang dia aku dengar dia kata arghhh...sdapp yannggg....pas tu dia jolok pelan-pelan.

Aku dah terasa perit aku kata bang pedih la cipap zyna..pedih bang. arkk..ah..ahh..pecah dara kot abang kata. Tak pe jap lagi ayang sedap la.. Kita main sampai puas-puas ye...Abang bagi ayang puas tau... Lepas tu dah lama-lama aku rasa sedap gila, tak nak bagitau camne...yang aku tau kaki aku terangkat. Tak sedar buntut aku bergoyang menahan kesedapan. Nak dijadikan cerita suami aku ni india mamak, fuhh..mamak kan kuat seks...sambung balik cite..masa dia tengah henjut tu dia gomol mulut aku gigit leher aku hisap tetek aku dia gigit-gigit puting aku sampai terjelir lidah aku kesedapan.

Mana nak tahan tetek kena tala pantat pun kena hayun yang aku tak boleh lupa tu dia slow sikit pas tu dia jolok batang dia kedalam laju-laju lepas tu dia keluarkan batang dia balik dia jolok lagi laju-laju kedalam. Itu yang buat aku meraung sedap sampai lupa sikit tadi pas tu masa aku meraung dia bagi aku ghairah dia tnya " sedap tak yang? cukup besar tak batang abang ni? ayang best tak? berahi tak? Abang tengah main dengan pantat ayang ni ayanggg sedap tak? Aku memang nak cakap tapi tak keluar suara bila dia dah tanya aku apa lagi."bang sedap sangat bang nape sedap macam ni.

Sedap bangggarghhhh...abggg..abgg...abgg...arghh..bang uhh..uhh uh aah aaahhh laju2 banggg naik atas sikit banggg abangggg zyna tak taaaahannn...banggggg aku tarik muka dia aku hisap mulut dia aku jilat-jilat mulut dia dia bagi lidah dia aku nyonyot gile lepas tu dia kata "nape ni yangggg nak sedap lagi tak?

"Naakkk...nakkkk..."Aku kata pas tu dia berhenti dia cabut batang dia pas tu dia bagi cermin suruh tengok cipap aku yg meleleh2 air pas tu dia tunjuk alas cadar yang ada darah pas tu dia senyum dia cium aku dia kata "ayang pusing belakang tonggeng bagi cipap keatas plak...macam ni pun sedap gak ini nama dia doggy style..."

"Hah...! macam anjing boleh ke?" aku tanya.."suami aku senyum miang kat aku dia kata bukan ikut jolok kat lubang bontot masih ikut lubang cipap lagi..."

"oo..." aku kata pas tu dia ajar aku tongeng camne pas tu dia ambik tisue dia lap air aku yg meleleh tu pas tu dia sempat french kiss kat cipap aku pas tu sempat dia kata "ucuk la..." aku pun senyum malu dah la kena tonggeng dalam lampu terang plak tu lagi la malu...pas tu abang rapatkan badan dia kat belakang aku pas tu dia kata kangkang sikit pas tu aku rasa batang aanbg dah masuk dalam lubang pantat aku pas tu. Abang pun main macam tadi jolok laju2, terkangkang aku dia jolok pantat aku sambil tangan dia ramas tetek aku mulut dia mengigit leher aku.

"Fuhhh....sedap jugak la bang main macam anjing ni" pas tu dia kata "abang buat apa je untuk ayang asal ayang puas selagi ayang tak puas abang akan than air abag" aku ingat ada dlm 10 mnt aku rasa mcm nk mengeletar bdn aku, pas tu aku pulak yg hentakkan bontot aku kebelakang dengan laju laju laju tiba-tiba aku jerit "abgg..abgg..abgg...ahhhh...ahhhh...banggg..ushhh...usssshhhhh...abgg..abgg..laju jolok bang.

Jolok...jolok..jolok..jolok...arghhhhhbannnngggg....sedap..sedap...sedap..dalam masa yang sama abang kata kita pancut air sama. Yang...abang pun jerit tonggek lagi yang...angkat bontot yanggg...kangkang besar-besar yang...hentak laju2 yang...goyang2 bontot yanggg...tolong abang yangggg..tolong abang pancut yang...batang ni nak keluar air dah ni..aku jawab jolok pantat zyna laju-laju bang...nak batang lagi bang nk lagi bang...gesek biji kelentit zyna banggg...cepattt bang...gentel kelentit bang....masuk dlm2 bangggg..sdap tak banggg? sdap tak? banggg sdap tak...aahhaahhahhhaaaahhhh....sedapnya pantat ayang..sedap pantat yang...sdapp...aygggg....abgggg....tuss..tuss..tuss..errh..errh...arghhhh....

Lepas tu abang kata terima kasih yang...aku pun cakap jugak trima kasih bang sebab zyna rasa seronok dan puas dengan abg...Lepas tu abang tarik batang dia pelan2 pas tu air kami yang bercampur tadi meleleh keluar ke tilam pas tu abang suruh aku baring sambil kangkang kaki abang pun lap dengan tisu. Lepas tu abang ajak gi bilik air abang suruh aku kncing, aku rasa pedih sampai keluar air mata pas tu abang cebok aku abg lap ngan towel..."abg tanya sakit sangat ke? abang mnta maaf, mula2 macam tu la"

Lepas tu abang bagi aku minum air suam pas tu abang tak kasi aku jalan abang dukung aku letak atas katil. Nasib baik bilik kita orANg ada blik air, kalau tak habislah. Lepas tu abang baringkan aku selimut pas tu sebelum tidur abang kata seronokkan dah kawin? Aku senyum malu, aku tengok jam pukul 4.25 pagi...Mak oiii lamanya aku main tadi. Aku pun terus tidur abang pun peluk sambil tangan dia letak kat atas cipap aku. Dalm hati ni kang jadi balik plak ni...hehehe itulah kisah malam prtama aku degan suami yang aku tak pernah kenal.

Maknanya kami bercnta lepas kahwin dan yang penting malu2 tu yang lagi sedap. Sekarang ni aku dah kawin hampir 4 bulan. Abang tak kasi aku mangandung dulu sebab kami baru bercinta. Dia kata nAk bagi aku puas dulu. Sekarang ni boleh kata tiap-tiap malam aku nak bersetubuh dengan abang. Pagi sebelum abang gi keje pas tu balik keje mandi sama2 main dalam bilik air. Sekarang ni aku abang dah banyak ajar cara2 main. Sekarang aku dah pandai main atas aku henjut sedap gak sebab aku kontrol sendiri nak masuk abis ke tak..nak henjut laju ke tak..eemmm memang best. Sekarang aku dah duduk rumah sendiri lagi la saja ubah selera.

Cerita Seks Pasangan Pengantin Malam Pertama



Cerita Seks Pasangan Pengantin Malam Pertama
Cara Melakukan Hubungan Seks Pada Malam Pertama

Tips ini sangat sesuai digunakan pada malam pertama. Pada malam pertama, lebih-lebih lagi untuk melakukan persetubuhan dengan pasangan isteri yang masih dara merupakan suatu cabaran yang terpaksa ditempuh dengan sabar oleh pasangan pengantin.

Persetubuhan yang dimaksudkan untuk memecah dara perlu dilakukan dengan lemah lembut dan bertimbangrasa. Ini akan menolong meminimakan rasa kesakitan isteri sewaktu dara terkoyak menerusi tusukan pertama.

Malam pertama memberi banyak cabaran kepada pasangan lelaki dan wanita, terutama yang suci. Jika pasangan wanita menyimpan kesuciannya selama ini, sudah tentu malam pertama memberi makna besar kepadanya. Ini kerana dia dapat memberi anugerah yang sungguh bernilai kepada lelaki dicintainya.

Seseorang wanita perlu tahu dia tidak harus berasa takut atau ‘seriau’ hingga peristiwa pada malam pertama menghadirkan tekanan kepadanya dan pasangan. Dia perlu melayani pasangan dengan membalas sentuhan dan belaian yang pasangannya lakukan, supaya sentuhan malam pertama lancar.

Wanita juga perlu bersabar jika pasangan tidak melakukan sentuhan pertama malam itu kerana mungkin belum dapat sesuaikan diri dengan persekitaran atau letih untuk memberi tumpuan kepada hubungan seks.

Apabila keadaan mengizinkan, hubungan keintiman seksual akan dilakukan dan sentuhan malam pertama berlaku. Si dara perlu tahu memainkan fungsinya apabila pasangan mendekati dan mula menyentuh tubuhnya.

Cara yang disarankan oleh orang Melayu ialah, suami duduk bersila setelah melakukan istimta’ yang secukupnya. Isteri didudukkan menghadap suami dalam keadaan mencangkung dan farajnya berada di atas zakar.

Di sepanjang posisi ini dilakukan suami tidak memainkan peranan yang aktif, tetapi hanya mencumbu dan membelai isteri bagi meningkatkan kenikmatannya. Zakar dihalakan ke arah lubang faraj, kemudian isteri akan memasukkan zakar ke dalam liang farajnya dengan memandukannya dengan tangannya dan kemudian menekan farajnya ke arah kepala zakar dan memasukkan zakar sedikit demi sedikit.

Isteri akan berada di dalam keadaan nikmat dan sakit yang meningkat dan menurun semasa proses memecah dara. Isteri akan membuat pilihan, dia akan menekankan farajnya agar zakar masuk lebih dalam apabila nikmat yang dirasainya lebih hebat dari kesakitan. Isteri akan berhenti sejauh mana dia merasa kesakitan lebih hebat dari kenikmatan. Bila kenikmatan meningkat kembali, dia akan menyambung kerjanya itu, agar zakar dapat masuk lebih dalam. Dengan cara ini akhirnya dara terkoyak, dan kemudian persetubuhan akan diteruskan dalam posisi yang lain atau dihentikan lalu dilakukan pada masa yang lain.

Kenikmatan pada isteri masa memecah dara itu dapat ditingkatkan dengan cumbuan dan rangsangan dari suami ke arah buah dada, pinggang, tengkuk, leher, mulut dan telinga isteri. Dalam ertikata lain, suami perlulah melakukan cumbuan yang berterusan agar isteri itu lupakan dirinya dan kesakitan. Menghisap lidah isteri adalah amat baik dilakukan pada ketika itu.
Dia boleh membantu pasangannya bersedia dan menyentuh pasangannya mengikut keselesaan pasangan supaya perasaan syahwat pasangan membara. Wanita perlu berhati-hati apabila menyentuh anggota sulit pasangan ketika itu kerana mungkin mengakibatkan pasangannya hilang kawalan syahwat dan klimaks awal. Jika ini berlaku, jangan terperanjat!

Jika sentuhan dan geselan anggota sulit terasa kesat untuk permulaan, geselan boleh dilakukan secara lembut serentak dengan sentuhan tubuh badan supaya rangsangan berlaku dan mukosa faraj menjadi lebih lembap.

Bagaimanapun, jika masih kesat, tidak salah untuk pasangan berkenaan menggunakan jeli untuk memudahkan lagi kemasukan zakar. Masalah boleh berlaku apabila teruna tertekan atau cemas kerana memikirkan tanggungjawab yang hendak dilakukannya, iaitu hubungan penetratif.

Jika berasa seriau, dia akan hilang perasaan rangsangan dan ereksi yang ‘membina’ itu akan terus kendur dan hilang kekerasan. Dia akan gagal melakukan penembusan faraj yang biasa dikaitkan dengan malam pertama kepada pasangannya.

Keadaan ini dikenali sebagai ‘mati pucuk malam pertama’. Perkara sama boleh berlaku kepada pasangan wanita. Jika pengantin wanita berasa seriau, dia tidak akan dapat mengawal pembukaan faraj. Ketika pasangan ingin menyalurkan ereksi, farajnya akan mencengkam tanpa kawalannya. Keadaan ini dikenali sebagai ‘vaginismus’ atau cengkaman faraj tanpa kawalan.

Senario dijelaskan tadi jarang berlaku apabila pasangan peka mengenai ‘malam pertama’ dan bersama-sama membuat persediaan dengan mendapat maklumat mengenai fungsi yang mereka berdua perlu ambil ketika menyelenggarakan adegan malam pertama.Sangat nikmat, jika suami isteri melakukan french kiss ketika proses tusukan zakar ke dalam faraj.